Loreal Pure Zone Tonik ve Temizleme Jeli Yorumlarım

Herkese merhaba, Bugünün konuğu loreal pure zone yıkama jeli ve toniği. Bu serinin ciddi manada övgüsünü duymuştum ve denemek istedim.
Haftanın hemen hemen her günü makyaj yaparım bb kremler, cc kremler derken gözenekler baya doluruyor ve bu da gözeneklerimizin genişlemesine sebep oluyor. Henüz öyle derin gözeneklerim yok ama şimdiden böyle ufak ufak önlemler almak en iyisi. Gözenek oluşumunu engellemek için cildimizi derinlemesine temizlemek başta geliyor. Bu yüzden kullandığınız tonik ve temizleyici tiplerini cildinizin ihtiyacına göre seçmeniz faydalı olacaktır deyip incelemeye geçiyorum...

Loreal Pure Zone Tonik

Bu tonik siyah noktaları ve gözenekleri hedef aldığını söylüyor. Ve kutunun üzerinde salisilik asit içerir diyor. En fazla ne denli zarar verebilir diye düşünüp aldım. Ama bu ürün benim için işkenceye dönüştü. İlk kullandığım dönemde cildim yağlıya dönük karmaydı ve o sürede çok fazla irite etmedi cildimi güzel temizliyor ve rahatlatıyordu. Ama cildim kuruya dönük karma bir hal alınca cildimi resmen yaktı. Ne zaman bu toniği uygulayacak olsam cildim kıpkırmızı kesildi. Cildimi inanılmaz gerdi. İçinde buram buram alkol var ve bu cilde ciddi manada zarar veriyor. Memnun kalmadığım bir tonik oldu. Ama şu aralar sadece burnuma uyguluyorum etkisinden memnunum. Burnumdaki siyah noktaları %60 azaltıyor diyebilirim. İçinde bulunan asit nedeniyle temizleme etkisi oldukça yüksek.Hassas ve kuru ciltlere asla önermeyeceğim bir ütün oldu kendisi.

Loreal Pure Zone Jel

Bu temizleme jelinin içinde çok küçük granüller var ve peeling etkisine de sahip. Benim kısmen sevdiğim ve beğendiğim bir yıkama jeli oldu. Toniği gibi yıkama jeli de gözenekleri ve siyah noktaları hedef alıyor. Gözeneklere bir etkisini görmesem de siyah noktaları güzel temizlediğini söyleyebilirim. Bu jelde tıpkı toniği gibi kokuyor ve cildiniz hassas dönemlerdeyse sızlatabiliyor. Cildi oldukça gerip ardından mutlaka nemlendirici istiyor.

Kısaca bu seri kuru ve hassas ciltlerin seveceği bir seri değil.İkisini toplamda 25 liraya almıştım.Şuan da toniği burun ve göğüs kemiğime uyguluyorum sadece. O bölgelerde herhangi bir irritasyona neden olmadı.  Cildi yağlı olanların seveceğini düşünsem de içinde salisilik asit ve alkol içerdiği için önermeyeceğim ve tekrar almayacağım ürünler oldu. Herkese pudra kokulu günler dilerim...




Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder