Urban Care Argan Oil Ürünleri Yorumlarım


Merhaba, Uzun süre kullandığım Urban Care Argan Yağlı saç bakım ürünlerini yorumlayayım dedim. Şampuan ve saç kremi bittiği için resimini google kardeşten alıntıladım. Tekrar almayacağım için de elden çıksın yorumlayayım. Urban Careden önce bu serinin adı Down Underdı. O zamandan beri kullanıyorum. Baya üzün süre oldu anlayacağınız.
Saçlarımın uçları oldukça kuru ve boya var. Sıra ile yorumlamaya başlayacak olursam;

URBAN CARE ARGAN OIL SAMPUAN; Saça ektra bir şey kazandırmadan saçı temizliyor . Yağlandırma, ağırlaştırma yapmayan güzel kokan bir şampuan. Tek başına çok etkisi olacağını zannetmiyorum. Eğer saçınızda boya yoksa çok severek kullanacağınız bir ürün. Benim saçlarıma, tek başına yumuşamaya, kolayca açılmasına yardımcı olmadı.
-bir daha alır mıyım? *elimde o kadar denenmeyi bekleyen şampuan var ki sıra geleceğini sanmam, ayrıca ahım şahım bir etkisi olmadığı için arayacağım bir ürün değil.

URBAN CARE SAÇ BAKIM KREMİ; banyoda saçımı yıkadıktan sonra fazla  suyunu elimle sıkıp maskeyi uyguluyorum. Saçımı açılabilecek derece yumuşatan, kokusunu sevdiğim bir saç kremi oldu. Saçıma ağırlık yapmadı. Ama ne yazık ki banyodan sonra banyoda verdiği o yumuşaklık hissi kayboluyordu.
-Bir daha alır mıyım_ * Eğer saçımda boya olmasa alırım.  Ama boyalı ve yıpranmış saçlara daha güçlü ürünler gerek diye düşündüğüm için almam.

URBAN CARE SIVI SAÇ KREMI; bu urun durulanmıyor ve duştan sonra nemli saçıma püskürterek kullandım. Kullandığım sıvı saç kremlerinden en güzel kokanlar arasında diyebilirim. Sıkar sıkmaz saçım açılıyor ve kolay taranıyor. Uzun süre kullandım ve bittikçe yenisini alıyorum. Çift fazlı bir ürün ve iyice çalkalayarak kullanmak gerekiyor. Bakım sütü gibi. Çok fazla sıktığımda ağırlaşma yapıyor evet ama az miktarda gayet etkili. Saçıma iyi geliyor ve besliyor diyebilirim. Diplere değdiği an saçın hacmini emiyor resmen. Ama uçlara inanılmaz parlaklık kazandırıyor. Eğer saçlarınız çok zor açılıyorsa şiddetle tavsiye ederim.

 -Bir daha alır mıyım? *Evet





URBAN CARE ARGAN YAĞI ; Banyodan sonra nemli saçımın uçlarına sürüyorum. Aktarlardan aldığımız saf argan yağı gibi kokuyor ve ben bu kokuyu sevmiyorum. Bu ürünü kullandığım en kötü saç bakım yağı ilan ediyorum. İlk olarak aşırı yağlı bir ürün. Normal yağ yani, saç hemen ememiyor ve oldukça yağlı, sönük bir görünüme neden oluyor. Saçı beslediği muhakkak fakat saçın tüm nemini alıp, vıcık vıcık bir yağ ne olursa olsun etkisi köşede kalmaya mahkum diye düşünüyorum. Saçı erken yağlandırıyor A tabi saçı yağa boğduğundan parlaklıkta veriyor. Ben bu yağı banyoya girmeden önce kuru saçlarımın uçlarına uyguluyorum. Temizlenmeden kullanılabilirliğinin olduğunu düşünmüyorum.
Bir daha almayı düşünmüyorum.


Urban care ürünleri sürekli indirimde ya da kampanyada olduğu için kesin fiyat bilgisi veremeyeceğim. Ama 4lü seti 45-50 liraya alıyorum. Sıvı saç kremi ise 14 lira gibi bir şeydi sanırım. Eğer saçınız çok işlem yoksa, hafif bakıma ihtiyacı varsa şampuanı ve saç kremini öneririm. Sıvı saç kremi de genel olarak sevdiğim bir ürün oldu. Yağ ise korkunç. Yine de her saçın verdiği tepki farklıdır deyip konuyu kapatıyorum. Herkese şirin günler dilerim...

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum: