MOSHOS GARDEN SUPER MASK AMBER ROSE YORUMLARIM

 

Merhabalar, bugünün konuğu ünlü Moshos Garden Amber&Gül özlü kil maskesi.Peki nedir bu Moshos Garden ürünlerini bu kadar meşhur yapan. İlk olarak Moshos garden sadece bitkisel ürünler kullanıyor ve ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor. zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, koruyucu, paraben, mea, dea, tea, petrol türevleri, mineral yağlar, silikon, sülfat, sls, sles, kısaca kaynağı doğada olmayan hiçbir zararlı madde içermiyor.Ve bir türk üreticisi. İçeriğinin doğal oluşu en sevdiğim yanı oldu bu markada.
Merhabalar, günün konuğu Moshos garden amber ve gül kil maskesi. Bu maskeyi 3 aya yakın bir süredir düzenli bir şekilde kullanıyorum. Ve bildiğim tüm kil maskesi tanımlarını bana unutturdu.
   

Gelelim amber ve gül özlü kıl maskesine, bu maske karma ve hassas citler için üretilmiş bir kil maskesi. Vaat ettikleri ise şöyle;

Ciltteki ölü hücreleri doğal kil ile temizler, içeriğindeki doğal yağ, bitki özleri ve halis Isparta gülsuyu ile nemlendirir, cilde ışıltılı bir görünüm kazandırır. Hassas ciltler için mükemmel dengeleyici özellikleri ile gülsuyu, jojoba yağının nemlendirici ve besleyici özelliklerine sahip.

• Ciltteki ölü ve yıpranmış hücreleri söker atar
• Problemli, sivilceli ve akneli bölgeleri dengeler
• Yüksek nemlendirme özellikleri ile cildi asla kurutmaz
• Cildi sakinleştirir, %100 saf Isparta gülsuyu ile cildi mükemmel dengeler
• Cildi yumuşatır, ışıldamasına yardımcı olur

Hızlıca yorumlarıma dönecek olursam, Vaat ettiği her şeyi gerçekleştiren bir maske diyebilirim. Kokusu oldukça güzel ve ferah. Minicik bir kutusu var ve ilk aldığımda bu bana 1 ay gitmez dedim. Ama 3. ayımın sonundayım ve hala var. Katı bir formda geliyor ve bir çay kaşığı yardımı ile alıp üstüne de bir çay kaşığı su ekleyip yumuşatıp fırça yardımı ile sürüyorum. Kuruyunca yıkıyorum.

Hepimizin bildiği üzere kil maskesi cildi kurutup, gerer. Ama bu maske tam aksine ciltteki tüm yağı temizlerken cilde kurutup germiyor ve yumuşacık yapıyor.

Ciltteki ölü derileri temizleyip, pürüzsüz bir sonuç bırakıyor.

En sevdiğim yanı maskeden sonra asla cildimi nemlendiriciye boğmuyorum. Çünkü cildim zaten yeterince nemlenmiş oluyor.

Cildimdeki yağı, kiri tertemiz edip aydınlık bir görüntü veriyor.

Hassas cildimde herhangi bir kızarma, sızlama yapmadı uyguladığımda.

Ve uzun süreli kullanımdan aldığım sonuç renk eşitsizliklerini dengelemesi oldu.

Karmadan kuruya dönük cildimde kullanmayı sevdiğim maskelerden birisi olan Moshos Garden kil maskesini kendi sitesinden 32 liraya aldım. Kargoyla birlikte 40'ı buldu ama değer diyorum. Küçük bir püf nokta ben maskeyi çoğu zaman doğal maden suyuyla yumuşatıp öyle uyguluyorum daha sağlıklı daha güzel sonuç verdiğine inanıyorum. Cildiniz karma ve ya yağlı ise önerebileceğim bir maske.

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Sağlıcakla kalın...

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

2 yorum:

  1. Selam bloğunu instagram vasıtasıyla keşfettim ve rakibe aldım bana da beklerim :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    İnstagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
  2. canım seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil