Barielle Tırnak Güçlendirici Krem ve Oje

Barielle Tırnak Güçlendirici Krem ve Oje
Merhaba, oje sürmekte ne kadar başarısız olsam da yıl boyu tırnaklarımın ojesiz olduğu bir günü hatırlamıyorum bu yüzden tırnaklarımın ucu bir hayli sararmış durumda. Aynı zaman da son dönemlerde mezuniyetti, mezuniyet balosu, kınası derken takma tırnak kullandım ve bu da tırnaklarıma oldukça zarar verdi. Ben de de bu lilakutu.com 'un aylar önce göndermiş olduğu düzenli kullanmayı bir türlü beceremediğim tırnak kremi vardı. Düzenli bir şekilde 3 hafta önce kullanmaya başladım ve çok olumlu sonuç aldığımı düşünüyorum.  
Barielle markası hayvanlar üzerinde deney yapmayan el, ayak ve tırnak bakımında ürünleri olan bir marka ve içeriğinde zararlı kimyasal maddeleri bulundurmuyor. Bu krem de tırnakların sağlam ve sağlıklı uzamasını sağlamayı, çatlamasını, çıtlamasını, pul pul kalkmasını ve kırılmasını önlemeye yardımcı olacağını vaat ediyordu. 3 haftadır sabah ve akşam tırnaklarıma ve tırnak etlerime masaj yaparak uyguluyorum ve tırnak etlerimi de yumuşattığını söyleyebilirim. Tırnağımda olan kırıkları ne yazık ki onarmadı ve tırnaklarımı kısacık kestim. O şekilde kullandım ve tırnaklarım daha hızlı uzarken uçları eskiye nazaran daya dayanıklı ve kırıksız uzadı. Tırnağımın yapısı güçlendirdi. Sarılığa herhangi bir etkisi olmadı ne yazık ki. 
Buna ek olarak sevdiğim yanı bu kremin ojenin üstüne de kullanılabilir olması. Eskisi kadar sık olmasa da arada oje sürdüm ve o şekilde uygulamaya devam ettim ve etkisi aynıydı. Sevmediğim yanı kokusu biraz garip. Bir kokusu yok denilebilir ama böyle farklı alışılmadık aromasız bir kokusu var ama tırnakta kokusu kalmıyor. Onun dışında fiyatı 39 Lira. Bana oldukça pahalı geldi. Bu fiyata bu kremi alacağımı zannetmiyorum açıkçası ama miktarı oldukça fazla ve 1 seneye yakın kullanıma sahip olduğunu düşünüyorum.. Öyle mucizevi bir etki görmedim ben çünkü. Ama lilakutu sürekli indirimler yapıyor. Tırnaklarınızdaki güçsüzlük, geç uzama ve ikiye ayrılma sorunundan muzdaripseniz indirimlerini takip edip bir tane edinin derim. Ürünü incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.


Ojeye gelecek olursam ojenin rengi o kadar güzel ki bayıldım.Tırnaklarım sarardığı dönemde defalarca sürdüm. Bariellenin diğer ürünlerinde olduğu gibi bu oje de içerisinde zehirli kimyasallar,  içermiyor. Oje Tırnağın hiç bir katmanına zarar vermediğini iddia ediyor. 3-4 kez kullandım artı bir sararma görmedim fakat oje hiç ama hiç kalıcı değil sürdüğümün ertesi günü uçlardan gitmeye başladı. Üstünden bir top coat ile geçtiğimde ise daha iyiydi diyebirilim. Kutuda gözüken rengi elde edebilmek için iki kat sürmeniz gerekiyor ilk katta rengi oldukça yetersiz. Bu ojeninde fiyatı 27.51 liraymış. Önerebileceğim bir oje olmadı maalesef. Ojeyi de incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Eğer hayvan deneyleri yapmayan ve temiz içerikli ürünler kullanmak tercihinizse tırnak kremini ve ojeyi kaçırmayın... 
Sevgilerle...

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder