EOSE SERICIN BIO SUPER BOX YORUMLARIM


Merhabalar, Eosenin akneye dönük ciltler için ürettiği temizleme seti ile karşınızdayım.
Ürünün içeriğiyle başlayalım: SERICIN BIO YÜZ TEMİZLEME JELİ(200 ml), saf ipek kozası ile peeling yapma ayrıcalığını yaşayacağınız 8 adet %100 SERICINBIO SAF VE DOĞAL İPEK KOZASI ve 2 adet deneme boyu(5ml) SERICIN BIO MOISTURIZING CREAM GEL nemlendirici bulunuyor. Yağlı ve akneye eğilimli ciltler için formule edilen Sericin Bio'nun bu formu, mucizevi ipek proteini Sericin yanı sıra akne oluşumunu engellemeye yardımcı Zinc Gluconate içeriyor.
 Benim T bölgem yağlı yani karma bir cilt yapısına sahibim. Karmadan kuruya dönük, akneye oldukça meyilli bir cilde sahibim.

Ürünün içinde yıkama jeli, ipek kozaları ve iki adet deneme boy nemlendirici bulunuyor resimde görüldüğü üzere.Ürünün sitesinde yazanlara bakalım kısaca vaat ettikleri nelerdir diye :
*Ciltteki ölü dokuyu sağlıklı bir şekilde soyarak akne,sivilce,siyah nokta oluşumunu önler
*Cilt lekelerini azaltır
*Cilt rengini düzeltir
*Cilt tonunu iyileştirir
*Kırışıklıkları önler, oluşmuş olan kırşıkların görünümünü azaltır*Cildin kendini yenilemesini teşvik ederek yaşlanmayı yavaşlatır
Ürünü 2 haftadır kullanıyorum ve artık yorumlayabilecek kadar fikir sahibiyim. Öncelikle yıkama jelini sabah ve aksam kullanın diyor üründe ama ben her akşam mutlaka kullanıyorum ama sabahları 2 günde bir uyguluyorum. Ürün baya yoğun kıvamlı 3 ayda ancak resimde görüldüğü kadar kullandım. Koku konusunda çok sevdiğim bir ürün oldu. Kokusu yok denecek kadar az. Ve parfümsüz... Bu konuda gönlümü kazandı.

Gerçekten yüzü pamuk şeker kıvamına getiriyor. Az köpürdüğü için yüzün nem dengesini bozmuyor. Kokusu yok denecek kadar az.Cildi çok ama çok güzel temizliyor.Pullanma özellikle kuru bölgelerdeki kepeklenmeyi %90 engelliyor diyebilirim.Cildi germiyor..Cildin etrafında sanki koruyucu bir tabaka oluşturuyor.

Ama sivilce oluşumunu engelleyecek bir özellik göremedim.Leke oluşumu hakkında bir şey değişmedi. Leke ve sivilcelere etki ettiğini söyleyemeyeceğim ne yazık ki,..

SAF İPEK KOZALARI 

ETKİSİ:  PEELING & NEMLENDIRME &YUMUSAKLIK & PARLAKLIK.

Ürünü ben şöyle kullandım sıcak bir su bardağı suya atıyorum o sırada gidip yüzümü jelle yıkıyorum nemli bırakıyorum tek bir tanesini işaret parmağıma geçiyorum ( siz 2 parmağınıza da geçirebilirsiniz ) 2 3 dakika masaj yapıyorum sonra ürünü tekrar yıkayıp kaldırıyorum her koza 2-3 kullanımlık sanıyorum. O içine attığım suyla da yüzümü yıkıyorum ve kendi kendine kurumasını bekliyorum.



Ürün güze peeling yapıyor. Cilde zarar vermeden.Hassas ciltli olmama rağmen herhangi bir hasara neden olmadı.Yağlı bölgeleri yağdan arındırıyor.Parlama yapan bölgeler özellikle T bölgesi sıfır parlama ve yağ diyebilirim.Cildin yağını temizlerken kurutan ürünlerden değil.Çok güzel nem veriyor.Özellikle içinde beklettiğim o su cildi yumuşacık ipek gibi yapıyor.Cildi parlatıp aydınlık görüntü veriyor. Kozayı içine attığım suyu da yüzüme sürdükten sonra cildim yeterince nemli oluyor ve ekstra nemlendiriciye hiç ihtiyacım kalmıyor. Ciltteki ölü deriler gayet güzel temizliyor. Pullanma olan bölgelere hafifce uyguladığımda ölü deriden kurtulduğumu görüyorum. Ben bu kozalardan inanılmaz memnun kaldım. Ama sivilce kurutma geçirme engelleme özelliğine rastlamadım.Lekelerdeki etkisini de henüz görmüş değilim.Lekelere de ciddi bir etkisini görmedim.
Ürünle birlikte 2 tane tester nemlendirici krem vermişlerdi Kullandığım nemlendiricilerden en güzeliydi diyebilirim. Oldukça güzel nem ve ışıltı veriyor. Siteye bakarsanız eğer nemlendirciye ihtiyacınız varsa cilt tipinize uygun olanlardan bir bakın derim.

Cildi çok hassas olmayan, gözeneklerini tümden temizlemek isteyenlere önerebileceğim bir ürün. Özellikle gözenek küçültücü krem serum gibi ürünler kullanıyorsanız daha öncesinde bu kozaları kullanmanızda fayda var. Ürünü kendi sitesinden alabilirsiniz. Ürünü kendi sitesinden almak için.  TIK TIK ,

Sağlıcakla kalın.!!!


Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder