John Frieda full Repair Maskesi

Merhabalar,
Bugün benim aşık olduğum, hayatımda kullandığım en iyi saç kremi, ve maskesinin tanıtımını yapacağımmmm. John Frieda full Repair Krem, Maske ve Şampuan!!! .Belimin ortasındaki saçlarımı omuzlarıma kadar kestirmek zorunda kaldım ve yine de uçlarda boya vardı. Bildiğin mısır püskülü olmuştu saçları inanamazsın yani.

Zaten saçlar bir kez işlem görmeye dursun uçları kuruyor ve nemini yitiriyor. Özellikle açma işlemi görmüş saçlar oldukça zarar görüyor. Ve banyoda saç kremi, saç bakım maskesi yapmamak imkansız hale geliyor. 

Yine tabi yağlar alındı, kremler şunlar bunlar saç banyo da yumuşak banyodan çık sert kuru nemsizzz ama bu ürünler nefissssssssss banyodan sonra bile yumuşacık nemli   bakımlı saçlar. fiyatı birinin 22 birinin 29 tl gibi bir şeydi gene watsonsun indirimden faydalanmıştım:)) ama bazen 1 alana diğer ürün yüzde 50 oluyor onları takip etmenizi öneririm. Saç kremini şampuandan sonra sürüp  1 2 dk bekletiyorum maskeyi de kremi sürüp akıttıktan sonra saçımı elimle sıkıp suyu akıtıp uçlarından diplerine kadar sürüyorum o sırada peelingimi falan yapıyorum 5 10 dk saçımda duruyor anlayacağınız.

Banyoda yumuşacık yapan çıktıktan sonra çalıya döndüren saç bakım maskelerinden bıktıysanız size önerim John Frieda full repair sac bakım maskesi. Bu 5. kutum. 
Kokusu çok güzel. Yapısı ince saçı ağırlaştırmayan, yağlardırmayan bir yapısı var. Saçı hemen açıp yumuşatıyor. Ve banyodan sonra da yumuşaklığını koruyor saç. Baska bir çok arayışa girmiş olsamda muadili olabilecek bir saç bakım maskesi tanimadim.
Saça da ciddi bakım yaptığını söyleyebilirim ama çok çabuk bitse de ince yapısından dolayı vazgeçebilecegimi sanmıyorum. Ancak bu serinin şampuanı ve sac kremini de aldım. Bir etkisini görmedim. Belirtmek isterim. 
#johnfrieda ürünlerini @watsonsturkiyeden alabilirsiniz. Ben 25-30 tl arasında alıyorum. Her ay fiyatında oynama oluyor indirimlerden dolayı. İndirimi takip edip almanızı önererim.


özetle;
  • Sadece banyo esnasında banyodan sonra da kalıcı yumuşaklık sağlıyor.
  • Kokusu muhteşem 
  • Yağlanma, ağırlaştırma kesinlikle yapmıyor
  • Kırılmayı gerçekten önlüyor
  • Saçı direk açıyor banyo esnasında
  • Saça güç kazandırıyor
  • Saça nem veriyor
  • Kırık ve yanık saç uçlarını besliyor
  • Çok kremsi akışkan bi kıvamı var bu yüzden çabuk bitiyor.
ÖZETLE: ürün çok güzel benim saçlarım yandığı için gayet başarılı oldu . Ben sevdim vazgeçilmezim oldu.  Öneririm herkeşlere :))

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder