Loreal 3 Etkili Cilt Düzgünleştirici Jel

Merhaba, Loreal Parisin 3 etkili düzgünleştirici jelin konukluğunda pudrakokusu production sunar...Normal ve karma ciltler için olan bu temizleme jelini 14 lira gibi bir fiyata aldım. Benim cildim de kuruya dönük karma. Cildimin nem dengesini sağlayacak, kirden  arındıracak bir jel arıyordum. Ama ne yazık ki hiç ama hiç memnun kalamadım.
  • Hayatımda en nefret ederek kullandığım ürünlerden birisi kendisi. Resmini bile görmek istemiyorum o derece. Sebeplerini yazacağım tabi ki.
  • Kokusu o kadar yoğun ki avucuma alıyorum, yüzüme sürmeye başladığım an nefesimi daraltılıyor ve ağzımı açıp hava almak zorunda kalıyorum ürün olduğu gibi ağzıma giriyor. 
  • 3 etkiliymiş düzgünleştiriciymiş! 1 hafta sabırla kullandım, yüzümü gerip, sivilcelerimi kurutup daha da belirginleştirmesi dışında başka etki göremedim. Cildimin pul pul dökülmesi cabası.
  • Cildimi kaşındırıyor ne zaman kullanacak olsam, hassas ciltli olabilirim ama bu kadar kaşıntısı normal değil bence.
  • Cildi böyle nasıl diyim size ya nemsiz kuru kötü olmuş halı gibi yapıyor yumuşatmaktan ziyade.
  • Siyah noktalara hiç mi faydası olmaz bir ürünün ya o anda bile dokunmuyor asla!
  • Ve T bölgemdeki yağ oranını fazlalaştırdı. Cildimi olduğundan fazla kuru ve yağlı hale getirdi. Nasıl başardı bilmiyorum ama yaptı bunu. :)

Özetle Lorealin başka bir çok ürününü kullandım, kullanıyorum ama bu ürüne alerji mi yaptı cildim kaldırmadı mı herkes de mi böyle bilmiyorum ama asla asla sevmedim. Parası çok bir şey değil ama ona bile acıdım ciddi anlamda. Bunlar benim kişişel yorumum herkes de aynı etkiyi göstermeyebilir ama koku ve daha bir çok konuda aynı etkiyi alanları okudum,  cildime hiç bir faydası olmayan bir ürün olarak görüyorum. Şu an kendisi fırça yıkamada kullanılıyor. Belki çok yağlı ciltler sevebilir ama bir daha ben asla almam. Sağlıcakla kalın güzellikler...

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder