Survival El ve Yüz Bakım Kremi

Herkese merhaba, malum kışın gelmesiyle ciltlerimiz kuruyup, soğuktan zarar görüyor. Benim cildim soğuktan çok çabuk etkilenip kızarır, çatlar ve lekeler oluşur. Bunun için bir krem arayışına girdim ama neredeyse hiç bir krem beni tatmin etmedi. Çoğu nemlendirici kremi önermişti ama benim zaten nemlendirici kullandığım halde cildim bu derece etkileniyor. Sonra LilaKutu.Com da bu Survival bakım kremini gördüm. Açıklamasında ise zorlu hava koşullarına karşı diye geçiyordu aldım.
Açıklaması şu şekilde "Değişen iklim koşullarına ve doğada mücadele gerektiren tüm aktivitelere uygun, yoğun formüllü koruma ve bakım kremi. İçinde yoğun nemlendiriciler, cildi besleyen ve canlandıran ozon (O3), sarı kantoron, aynısefa, soğuk sızma zeytinyağı, gibi doğal yağlar ile Allantoin ve D-Pantenol gibi cildi besleyen ve hücre yenileyen içeriklere sahip, doğaya çıkarken yanınızdan ayıramıyacağımız macera arkadaşı !
İçeriğinde bulunan SPF 15 güneş koruma faktörü ile güneş ve kar yanmasından siz koruyacak olduğu gibi üşüme isteğinide minimum seviyeye çekecektir"

Ve bu kremi aldım çünkü tam isteklerime hitap ediyordu. 5 haftadır kullanıyorum ve kışın cilt koruyucu krem arayışım son buldu. 

Sabahları evden çıkmadan önce cildime uyguluyorum, kokusu oldukça tuhaf ve rahatsız edici ama cildime uyguladıktan 2-3 dakika sonra kokusu uçuyor. Cildimde oldukça hızlı emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Ve cildim neredeyse soğukta hiç kızarmıyor. Soğuktan oluşan lekelerin önüne kesinlikle geçti bu krem. Soğuktan kuruma ve çatlama sorunu neredeyse hiç yaşamıyorum. İlk başlarda kullanırken tereddütlüydüm sivilce konusunda ama sivilce oluşumuna bir etkisi olmadı. Oldukça sevdim ve kullanışlı buldum. 

Eğer sizinde cildiniz soğukta yanıyor, kızarıyor, lekeleniyor ve pul pul olup kuruyorsa kesinlikle önereceğim bir krem. Ben aldığımda %10 indirimliydi sanırım ve 25 lira gibi bir fiyata aldım. Boyutu oldukça büyük hem elleriniz hem de yüzünüz için kullanabilirsiniz. Kremi incelemek ve almak isterseniz bu adrese  tıklayabilirsiniz

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum: