Çay ile kirpik uzatma

Kirpiklerinde yağ kullanmak istemeyenlere cok guzel bir uzatma yöntemi çneriyorum. kirpiklerinizin her yerine dipleri de dahil demlenmiş siyah çayı dayanabileceğimiz sıcaklıktayken sürmek ya da bir pamuk yardimi ile pansuman seklinde gozlerde dinlendirmek...bunu her akşam sadece demlenen ve kalan çayı atmadan yaparsaniz kirpiklerinizin uzadığını göreceksiniz.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

3 yorum:

  1. Canım bunu gerçekten merak ettim ilk fırsatta yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. çay nasılsa her akşam içiliyor
    diğer yağlar alrjik gözlerim olduğundan hep yaktı canım yanıyor diyede bırakmıştım
    ama çay hertülü kullanabilirim
    çok mutlu oldumm
    harika bir bilgi yazısı
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cokguzel bir paylasim olmus elinize sağlık blogun ismini cok begendim takibe aliyorum bende beklerim..

    YanıtlaSil