Saç Detoxu

Saçımıza yaptığımız yağ bakımları, kullandığımız saç kremleri, maskeleri, spreyler ve hatta sampuanlar bile saçımızdan tam olarak arınmaz ve saç köklerine dolarak kepek ve yağlanma sorununa ve saçta ağırlaşmaya neden olabilirler. O yüzden 2 hafta da bir saç detoksu yapıp saçları kirden, yağdan ve kimyasal maddelerden arındırmamız gerek. Benim bunun için uyguladığım bir kür var. 
Üç bardak suyu üç yemek kaşığı lavanta ile demliyorum sonra içine yarım bardak karbonat döküp 1 yemek kaşığı elma sirkesi ekleyiyorum. Saçımı yıkadıktan sonra bu kürü saç diplerime masaj yaparak saçıma döküyorum. Sonra saçıma biraz temiz su döküp durulayıp, kendi halinde kurumaya bırakıyorum. 
En güzel etkisi parlaklık vermesi ve saçın hacminin düzelmesi. 
Not; sirke kokusu saçta kalmıyor amma velakin buruna gelmesi bile cok itici bu yüzden ben lavanta suyuna ekliyorum karbonat ve sirkeyi hem kokusu güzel oluyor hem de bildiginiz üzere lavanta saçları uzatıp sac köklerini güçlendiriyor. Ama siz rahatsız olmazsanız lavanta ekmelemek zorunda değilsiniz. 
Not2; saçtaki tüm yağı ve kiri temizledigi icin saclar biraz sertleşme olabiliyor. Bu yüzden evde saçlarınızı rahat bırakacağınız günleri seçin bu kürü uygularken.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

2 yorum:

  1. Aaa ilk defa duydum Instgram daa takipcinim blogun olduğuna sevindim takiptym

    YanıtlaSil