Dirty Works Brigtening Mask

Dirty Works'un brightening maskesi içeriğinde bulunan C vitamini ile cilde bakım yaparken aydınlık bir görüntü vermeyi başarıyor. Bu maskeyi haftada bir kez uyguluyorum. İçeriğindeki granüller sayesinde peeling etkisini de elde edebiliyorum. Cildime ovarak sürüp bekletip ılık su ile yıkıyorum. Ilk yapma da etkisiz diye düşünsem de uyguladıkça etkisini gördüm diyebilirim. Cildi aydınlatıp, sağlıklı görünüm veriyor ve ayni zamanda uygularken ovalarsaniz peeling yapıyor. Tek kötü yanı yoğun gül suyu kokusu gibi bir kokusu var. Hani babaannelerimizin dolabindan çıkan naftalin kokulu yataklar gibi yogun kokuyor. Etkisini seviyorum o yüzden kullanmaya devam diyorum. Dirty works ürünlerini ve maske çeşitlerini #gratistebulabilirsiniz. Ufak indirimleri takip ederseniz 10 Tl gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder