Watsons Whitening Cleansing Foam Yorumlarım (Watsons temizleme köpüğü)

Selamlar, Bugün Watsonsun birbirinden güzel cilt temizleme jellerinden birini yorumlayacağım. Benim kullandığım cilt beyazlatıcı özelliği olanı.
İçinde mikro kapsülleri olan bu temizleme köpüğü koyu sabunumsu kıvamda. Benim T bölgem yağlı bu yüzden temizleyici olarak her ürünü kullanamıyorum, çoğu köpük şeklinde olan temizleyiciler cildimi gerip sonrasında burnumda yağlanmaya neden oluyor ve yanaklarım kuru olduğunda oldukça kuruluk meydana getiriyor, bu bakımdan bu köpüğe ön yargılı yaklaşmıştım, ama oldukça memnun kaldım.
Yorumlarım şöyle;
Ürünün adından da anlaşılacağı için Whitening yani beyazlaştırıcı diye geçiyor beyazlatmaktan ziyade yüze bir ışıltı aydınlık veriyor gerçekten ben tam 2 tüp bitirdim bundan ve gerçekten de cilt rengini eşitliyor, ilk kullanımda belli ediyor kendini.
kokusu çok güzel gerçekten.Rahatsız edici bir kokusu yok. Ferahlatıcı, hoş bir kokusu varç
 Cildi çok güzel temizliyor, ama koyu sabun kıvamında olduğu için aşırı köpürüyor. Bu sebeple biraz dikkatli kullanım istiyor.
Sivilce oluşumuna neden olmadığı kullandığım dönem boyunca.
 Cildi gererek kurutmuyor. Hafif bir nem veriyor Yağlı ciltlerin de kuru ciltlerin de  kullanabileceğini düşünüyorum.
 İçinde vitaminler var ve gerçekten de cildi beslediğine inanıyorum Sürdükten sonra t bölgesinde yağ fışkırması yapmıyor en azından.;)
 Siyah noktaları tertemiz etmese de kısmi bir temizlik yapıyor diyebilirim.
İçinde minicik peeling etkisi veren maddecikler de cildin daha güzel temizlenmesini sağlıyor.

Özetle, Severek kullandığım bir temizleme köpüğü oldu kendisi. Zaten çok çok uzun süre gidiyor, kıvamı koyu ve fazlasıyla köpürdüğü için. Cildinde aydınlık bir görüntü isteyenler, karma, normal ya da yağlı cilde sevebileceği bir temizleme köpüğü. Kuru ciltlere önermem, çünkü kuru ciltleri köpük formundaki ürünler daha fazla gerip, daha fazla kurutacaktır. 5-10 lira arasında bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam.  

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder