Bepanthol Cilt Bakım Kremi Yorumlarım

Herkese merhabalar, bugünkü konuğumuz uzun süredir severek kullandığım Bepanthol cilt bakım kremi. Bu krem oldukça güzel içeriğe sahip, Pro-vitamin B5 içeriği ile Bepanthol, cildin onarım sürecini destekleyen ve kızarıklığı, kuruluğu onarma gücüne sahip bir krem. En sevdiğim yanı pul pul dökülen, kızaran, kuruyarak hassaslaşan cildi rahatlatması. Cildim kuruya dönük karma ve her nemlendirici cildimde iyi anlaşamaz. Ama bu krem su bazlı olduğundan dolayı oldukça güzel nemlendirme özelliğine sahip. İçeriği ve kullanım şekli yaz kış günlük kullanıma uygun. Cildi nemlendirirken koruma ve onarma yapması da cabası. Kullandığım bir çok nemlendiriciden ucuz. fiyatı boylarına göre 6-20 arası değişiyor. Küçük tüpü ile oldukça uzun süre gidiyor. günlük yağlandırma yapmadan hem bakım yapan hem koruyan bir nemlendirici arayışındaysanız öneririm. Eczanelerde bulabilirsiniz.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum:

  1. Bepantholu bir anne olarak pişik kremini kullanıyorum :) ama kaliteli ürünleri olduğunun farkındayım en kısa sürede temin edilecek..
    Bloğunu takibe aldım...Baktım ig de takip ediyorum, çok tatlı bir bayan var karşımda bloğunu keşfedince bloğunuda takip etmeliyim dedim...

    YanıtlaSil