Dax Supergro Yorumlarım




Merhabalar, bugün herkesten önce davranıp dax supergro saç bakım ürününü inceleyeyim istedim. Öncelikle bu saç bakım yağını bir yılı aşkın süredir kullandığımı ve bunun 2. kutum olduğunu ve iki ürünü de kendi paramla aldığımı belirtmek isterim.


İçeriği oldukça sağlam saç bakım yağlarından oluşuyor. İçeriği şöyle; ''Jojoba yağı, Hindistan cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller.''

Çoğumuzun bildiği üzere içeriğinde yağların saç güçlendirici, saç besleyici ve saç uzatma gibi özellikleri olan yağlar. Peki gerçekten işe yarıyor mu sorusuna geçmeden nasıl kullandığımı ve nasıl temizlediğimi anlatayım.

Dax Supergro Nasıl Kullanılır?

Supergro içinde hindistan cevizi yağı fazlaca bulundurduğundan katı kıvamda geliyor , vazelin dokusunda diyebilirim ama bu kıvam sizi aldatmasın oldukça yağlı bir krem. Avucumun içine 1 ceviz büyüklüğünde hatta daha az yağ alıp elimle ovalıyorum, ısınan yağlar eriyerek normal yağ kıvamına geliyor ve kafamı öne eğip saç köklerime masaj yaparak uyguluyorum. Ama sakın saçınıza boca etmeyin ürünü, kullanmamız gereken miktar çok az olmalı aksi taktirde saçtan arınması çok zor oluyor. Saçını dana yalamış Memoli sonucunu saçlarınızda gördüğünüz an doğru konumdasınız demektir. :) yani saçlarınız parlasın yeter. Saç dipleri yedikten sonra ürünü bir nohut büyüklüğünde alıp, yine ürünü ısıtıp ellerimin arasında saç uçlarıma ve boylarına uyguluyorum. Ve 1-2 saat bekleyip yıkıyorum ve haftada bir kez uyguluyorum.

Dax Supergro Nasıl temizlenir?

Yıkama kısmında ise elime bol köpüren bir şampuan alıp kafamı öne eğiyorum saçıma daha su değmemişken saçıma masaj yaparak şampuanın yayılmasını sağlıyorum ve suyla duruluyorum. İlk yıkama da hemen hemen arınıyor. Onun dışında çok fazla şampuanlamamanızı öneririm.Ayrıca  ufak bir not saçınızı öne eğerek yıkayın, aksi taktirde sırtınız, boynunuz tüylenebilir. 
Kullanımı ve temizlenmesi bu şekildeydi. 

Sonuç 

Ben saçımı kısacık kestirmek zorunda kaldığım dönem düzenli olarak bu yağı kullandım ve saçımı inanılmaz derece de hızlı uzattı. Eğer demir eksikliği gibi bir probleminiz yoksa mutlaka saçınızın olduğundan daha hızlı uzamasına neden olacaktır.Benim saçım 1 ayda hemen hemen 3 cm  uzadı. Normal bir saç bir ayda 1.25 cm uzar. Bunun dışında inanılmaz güzel etkileri var. İçindeki bakım yağları saçı inanılmaz güzelleştiriyor ve saça bakım yapıyor. Saçlarım eskisine oranla daha geç kırılıyor. Saçlarımı oldukça gürleşti ve bebek saçlar fışkırdı saçlarımdan. Bunlara ek olarak saçı inanılmaz parlak yapıyor. Kepek  gibi bir problemle de karşılaşmadım. 
İlk kullanımlarda çok fazla saç dökülmesi yaşadım. Siz de yaşarsanız korkmayın çünkü ölü saçlar dökülüp yerine yeni saçlar geliyor. Ama saç dökülmesini tamamen durdurmuyor. Kokusu da son olarak söyleyeceğim özelliği. O kadar güzel kokuyor ki saçlarımı yemek istiyorum ne zaman sürsem. 
Küçük boyu 15-20 arası büyük boyu 30-40 lira arası değişiyor. Watsons, Gratis ve Gittigidiyordan11de bulabilirsin. Sizin için linklerini ekledim sitelerin üzerine tıkladığınızda ürüne ulabilirsiniz. Bir kutusu dediğim şekilde kullandığınız taktirde oldukça uzun süre gidiyor. Herkese önerebileceğim bir ürün kendisi. 

Hiçbir yerde bulamayanlar için kendimin de kullandığı bir tarif vereceğim. Tam olmasa da Dax Supergro muadili. 

Evde Dax Supergro Yapımı

  1. Aktarlarda bulabileceğiniz büyük boy Hindistan cevizi yağı (tahmini 300gr oluyorlar) (fiyatı 20-30 arasında, marka olarak fiyatları değişiyor)
  2. Dax supergronun içeriğinde bulunan yağlar ''Jojoba yağı,Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı
  3. Ve ya saçınıza iyi geldiğini düşündüğünüz yağlar (25ml - 50 mllik kutularda bulunan bitkisel yağlar) 
  4. Ve 1 Yemek kaşığı vazelin.
  5. Ve isteğe bağlı saç bakımında kullandığınız sevdiğiniz ya da saçınızı ağırlaştırdığını düşündüğünüz tüm bakım yağları olabilir. Extraordinary gibi. Ben evdeki tüm tester yağları ekledim.

Hindistan cevizi yağı kavanozundaki yağın bir kısmını başka bir kutuya alın, kalan kısmına istediğiniz saç güçlendirici olarak bildiğiniz, kullandığınız bitkisel yağları 50ml kutularda ise hepsini, değilse göz kararı ekleyin ardından içeriğinde bulunan yağlar nedeni ile kıl çıkarmada da etkisi olan vazelini ekleyiniz karıştırıp kullanın. Hemen hemen aynı sonucu, aynı bakımı elde edersiniz ayrıca daha az ücretle daha fazla ürün sahibi olabilirsiniz. Hindistan cevizi yağının kalanını da bir çok yerde bir çok bakımda kullanabilirsiniz. Ayrıca buraya hindistan cevizi yağını bulabileceğiniz bir link koydum tıklayarak ulaşabilirsiniz. 
Vakit ayırıp yazımı okuduğunuz ick ve teşekkür ederim herkese upuzun güçlü saçlar dilerim.:)


Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

8 yorum:

  1. Saçı uzattığı dogru ama dökülmeye bi faydası yok gibi

    YanıtlaSil
  2. Saçımda cok dökulme var bazı yerlerde dökulme yapiyo deniliyo ve korkuyorum gercekten dokulmeye iyi geliyo mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dökülmeyi engellediğini söyleyemeyeceğim ama ben kullanırken yeni saç oluşumunu gördüm.

      Sil
    2. Ben 2 haftadir uyguluyorumSaclarim asiri asiri dokuluyor..Urunden diye tahmin ediyorum

      Sil
  3. merhaba :) saç dökülmesini artırdı mı yoksa kullanmadan önceki gibi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç dökümlesine bir etkisini farketmedim ben. Kullanmadan önceki gibiydi ama saçıma uygularken yağı dökülme oluyordu.

      Sil
  4. Saça uygularken eline eldiven giyme ihtiyaci hissettin mi giymediysen elinde bir tuylenme durumu oldu mu

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bende bu ürünü aldım bugün. Baya saçlarımı kısa kesmiştim ve uzatmak için çabalıyorum şuan. İnşallah bu ürün tekrar eskisi gibi uzun saçları elde etmeme sebep oluurr :) Çok teşekkür ederim saçı önden yıkama konusundan bahsetmişsiniz benim hiç aklıma gelmemişti sırt ve boyunda kıllanma yapabileceği. İnşallah ilerleyen süreçte de bahsedeceğim :)

    YanıtlaSil