KERASTASE BAIN CHROMA RICHE ŞAMPUAN

Selamlar, Bugün tanıyacağımız ürün kerastase chroma riche şampuan...
Ürünü saçlarımı boyadığım da renk koruyucu olarak almıştım. Uçları kurumuş ve kırıklarla dolu bir dönemde iken kullanmayı denedim bu ürünü. Kuaförümden 65 tl ye aldım. Kısa geçmek istiyorum. Hemen ürün neymiş ne değilmiş diye sitesinde yazanlara göz atalım;

CHROMA BAIN RICHE Şampuan

Boyalı, röfleli veya çok hassaslaşmış saçlara ışıltı ve yumuşaklık veren saç banyosu.
- Maksimum parlaklık verir.
- Rengi zenginleştirir ve parlatır.
- Renkteki solmalara karşı devamlı koruma sağlar.
- Saçı nemlendirir ve kontrol eder, yumuşaklık kazandırır.
Aqua-Ionic Sistem 
UV Filtesi + E Vitamini: Serbest radikaller tarafıdan oluşturulan hasarları önler ve saç rengini foto-oksidasyondan korur. 
  • Kokusu çok ama çok güzel.
  • Dediği gibi saça maximum parlaklık veriyor.
  • Çok güzel temizliyor ve güzel köpürüyor.
  • Saç renginin akmasını önlüyor
  • Saçıma ışıltı kattı diyebilirim.
  • Erken yağlanma ağırlaşma kepeklenme gibi bir sorunla karşılaşmadım.
  • Yumuşaklıkla alakası olmadı saçımın. Hatta sertleşti diyebilirim. Ne zaman ki bu şampuanı kullanıyorum o zaman ne kadar argan yağı ne kadar krem sürsem dahi saçım sert saçım kuru saçım dolaş dolaş...
  • saç rengini korumakta oldukça başarılı

Özetle 60 tl verip almaya değecek bir şampuan olarak görmüyorum göremiyorum kerastasenin daha güzel şampuanları var zamanla onları da yazacağım. Onları öneririm. Tabi herkesin ihtiyacına göre benimki renk koruması değildi. Kızıllar bu şampuanı sevecektir çabuk akan bir renk olduğu için kızıl bu baya bir renk koruyor.Bir daha alır mıyım? - Almam. 
Mutlu günler dilerim...

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder