Zigavus Argan Yağlı Şampuan

Merhabalar, bugünün konuğu Zigavus argan yağlı şampuan. Şampuan da oldukça seçici biri olduğumu söyleyerek başlamak istiyorum. Çünkü ağırlaşmaya meyilli bir saçım var. Saç yapimdan bahsetmişken saçlarımın uçlarında boya var, uçları kuru bir yapıya sahip. Bu şampuanı bir buçuk aya yakın süredir düzenli bir şekilde kullanıyorum ve bitmesine çok az kaldı.
Izlenimlerime geçecek olursam en sevdiğim yanından başlayayım saça verdiği parlaklık, içeriğinde artık herkesin bildiği argan yağı var oldukça güçlü bir içeriğe sahip bu yüzden saçın ciddi derecede sağlıklı, bakımlı ve parlak durmasını sağlıyor. Hani derseniz niye alayım bu şampuanı ben kesinlikle parlaklık için derim çünkü inanılmaz sağlıklı gösteriyor saçı.
İçeriğinde bakım yağları bulunan çoğu şampuan benim saçımda ağırlaşma yapardı ama Zigavus şampuan böyle bir sorun oluşturmadı. Tam tersine oldukça hacimli bir sonuç elde ettim.
Kokusu oldukça güzel ve rahatsız etmeyecek boyutta.
Normalde şampuanımi değiştirdigim de kepeklenme  sorunu yaşardım ama bu şampuanı kullanım sürem boyunca kepeklenme yapmadı.
Temizleme konusunda oldukça iyi fakat köpürme konusunda biraz zayıf az köpürse de oldukça bereketli bir sampaun olduğu kesin.
Kırık onarma konusunda bir şey diyemeyeceğim çünkü  bu şampuanla birlikte bir çok kırık önleyici krem kullanıyorum.
Sonuç itibariyle parlaklık konusunda sevdiğim, içeriği itibariyle güvendiğim bir şampuan oldu. Saçım mat ve sönük diyorsanız önerebileceğim bir şampuan kendisi.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum herkese pudra kokulu günler diliyorum.


Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar sayfa da gezerken açıkcası yorum yapmadan geçemedim :) zigavus bu muhteşem ürünü bize sunduğu için teşekkür etmek istiyorum.Yaklaşık olarak 3 aydır kullanıyorum ve artı argan serumunu kullanıyorum. boya sonrasında yıpranmış olan saçlarımı onardı.Eczaneden alabilirsiniz.

    YanıtlaSil