PAKFACE KİL MASKESİ YOSUN ÖZLÜ







Selamlar... Bugün 1 yıla yakın kullandığım kil maskemi inceleyeyim dedim. Bu ürünün çok bilindiğini zannetmiyorum, zaten bana da gittigidiyordan başka bir şey aldığımda satıcı hediye olarak gönderdi. İlk önce çok ön yargılı yaklaştım bu yüzden tabi ki de her zaman olduğu gibi babaannem de ve annemde denedim :) 2 gün bekledim baktım sivilce vb. yok kendim kullanmaya başladım. Benim cildim kuruya dönük karma, yanaklarım çok kuru t bölgem yağlı o yüzden kil maskesi yanaklarıma iyi gelmiyordu sivilceleri kurutup  leke olarak bırakır. Satıcı bana yağlı ciltler için olanını göndermiş. Ama hiç sorun yaşamadım ciddi bir kurumayla karşılaşmadım. pak face kil maskesinin bende ki yosun özlü 100 kullanımlık olanı. Ürünün şimdiki fiyatına baktım 10 tl.  Kil maskesi nedir, neye iyi gelir bakalım kısaca;



''Kil maskesinin faydaları nelerdir?
Kil çok doğal bir maddedir. Cildin yağdan arınmasına yardımcı olur. Cildinizde parlama varsa aşırı sivilcelenmeye yatkınsa kil maskesi sizin için kurtarıcı olabilir.


Cildinizin yağlanmasını önleyici ve dengeleyici olduğu için anti agent özelliğide mevcuttur.Cilt aşırı yağlanmadan dolayı ağarlaşırgözenekler tıkanır.

Kil maskesi gözeneklerin tıkanmasını cildin yağ yoğunluğundan dolayı sarkmasını da engeller. Hatta makyajdan artan ürünlerdenkurtulmak içinde haftada bir ve ya 15 günde bir kil maskesi yaparsanız gözeneklerinizin nefes almasına yardımcı olur.

Cilde etki etme mekanizmasıda, içinde bulunan mineral ve vitaminlerin kururkengözeneklerden içeriye geçmesi sayesinde olur. Bu sayede vücudun içerisine kilin içindeki mineral ve vitaminler geçerken orada bulunan toksinleri ağarmetalleri yağları vücuttun alır dışarıya çıkartarak cildin tonunu yağ dengesini toparlamaya yardımcı olur.

Kullanım önerisi : Uygulama öncesi maskenin daha etkili olabilmesi için cildi temizleyin.Pakface yüz maskesini bir kaba boşaltın,bir yemek kaşığı su ile bir dakika kadar iyice karıştırın.Maskeyi yüzü kapatacak şekilde sürün,yaklaşık 20 dakika kadar bekleyin.Bekleme süresince yüz kaslarınızı hareket ettirmeyin.Daha sonra ılık su ile yıkayın. ''


GELELİM BENİM YORUMLARIMA: 

  • Bu ürün 100 kullanımlık ve 1 yıl gider kullanım ömrü de 2 yıl zaten. Ama kil ve doğal içeriği yüzünden bunun çok sorun olacağını sanmıyorum. 
  • Cildimin aşırı yağlandığı dönemlerde kullanıyorum ve yağı olduğu gibi emiyor ama arkasından tabi ki bir nemlendirici  istiyor. 
  • Kullanımı krem gibi kutuda olduğu için oldukça basit. 
  • Kokusu çok güzel kil kokusunu duyunca yemek isteyenler olabilir özellikle benim gibi demir eksikliği olanlar. Bunda o koku yok güzel bir kokusu var. Asla rahatsız edici değil.
  • Hassas ciltli olmama rağmen bir tahrişe sebep olmadı.Ama cildimi oldukça kuruttu, ve ne yazık ki ciltten çıkartması oldukça rahatsız edici. Maske sertleştirip, yüzü geriyor kuruyan killeri de ovalamadan çıkmıyor. Bu yüzden cilt biraz acıyabiliyor.
  • Kendiliğinde krem şeklinden geldiği için suyunu fazla koydum ay az oldu derdi yok :) direk uygula, yıka.
  • Ayrıca düzenli kullanımda cilt tonunuda eşitlediğini söyleyebilirim. Ben 2 aya yakın kullandıktan sonra bu sonucu elde ettim.

Özetle, ürün ucuz bilinmeyen marka diye ön yargılı yaklaşmayın diyorum.... Tabi ki bu benim kendi cildimin verdiği tepki... Kişisel yorumlarım... Zaten ucuz bir ürün yine alırım ben biterse. Seviyorum bu  ürünü. Ak Pak oluyor cildim :)))) adı üstünde pak face :)) Yorumlarım böyleydi...Görüşmek üzere... 


Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

3 yorum:

  1. Gerçekten harika ben 2tane urunu kullanıyorum diğeri ise pakfacenin ısırgan ozlu kıl maskesi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. haftada kac gün uygulanmalı

    YanıtlaSil
  3. 10 günde 1 kez yeterli olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil