Himalaya Herbals Neem Maske Yorumlarım


Merhabalar, uzun süredir kullandığım Himala Herbal Neem Maskesini tanıtmak boynumun borcu oldu. İnanılmaz derece memnun olduğum, kime önerdiysem hep olumlu dönüş aldığım bir maske oldu. Öncelikle ürün hakkında bir kaç bilgi vermek istiyorum. Bu maske bir kil maskesi ve içeriğinde cilde oldukça faydalı ürünler var.

Arındırıcı neem özklü maske normal ve yağlı ciltler için ''Himalaya bitkisel ürünler doğal, etkili ve güvenli ürünler olup ; doğadan özenle seçilen özel bitkileri kullanır. Temiz ciltteki fazla yağı dengeleyen arındırıcı maske tıkanmış gözenekleri temizlerken, arındırıcı özelliği ile bilinen neem özü ve zerdeçal ile kombine edilmiş formülü  sayesinde siyah nokta oluşumunu engellemeye yardımcı olur.''



Bunlar maskesinin arkasında yazan bilgiler, maskenin içeriğine baktığımda da kil, zerdeçal ve neem özü bulunuyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmadığını söylemeyi borç bilirim. Bu maske benim şu zamana kadar kullandığım gözenekleri en iyi temizleyen maskelerden. Maskeyi uyguladığım da sonucuna her defasında şaşırıyorum. Çünkü burnumun üzerindeki tüm gözenekleri boşaltıyor. Maske kuruduğunda bunu daha net görebiliyorsunuz böyle yağlı yağlı tüm gözenekler belirgin hale geliyor. maskeyi temizlediğimde ohh mis parlak güzel bir ciltle karşılaşıyorum. 

Maskeyi haftada 1 ya da 2 kez kullanılması öneriliyor. Ben hafta da bir uyguluyorum ve bir ayı geçkindir kullanıyorum düzenli bir şekilde. İlk kullanımdaki kadar gözeneklerimden kir çıkmıyor artık. Ve cildimi uzun süre temiz hissediyorum. Kullanma şekilim ; yüzümde makyaj varsa o gün temizleme suyu ile temizleyip maskeyi uyguluyorum ve 15 dakika sonra hafif ovalayarak çıkartıyorum. 

Maske gerçekten de siyah nokta oluşumunu geciktiriyor ve gözenekleri inanılmaz temizliyor. Küçük bir önerim olacak eğer geniş gözeneklerden şikayetçiyseniz bu maskeyi kullandıktan sonra güvendiğiniz gözenek küçültücü krem, serum ve ya tonik ürünlerini kullanmanız. Gözenekler açıkken bu ürünleri uygulamanız daha fazla etki edecektir.

Özetle; kuru ciltler hariç diğer cilt tiplerinin seveceği, oldukça güzel bir maske. Kokusu kınamsı tarzda beni çok rahatsız etmedi. Uygun fiyatı ile alınması gereken maskelerden. Bu ürün
 gratislerde 16.90 liraya temin edebilirsiniz. Çoğu zaman indirime girip 10 lira civarına düşüyor. O zamanı bekliyorum ki stoklayayım. Yazım bu kadardı. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek üzere...

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

4 yorum:

  1. Merak ettiğim ürünlerden biriydi... Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Maskeyi sürdüğüm gibi yüzüm sizlamaya başladı sizce yan etki mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de oluyor ilk ama sonra geçiyor. Fazla bir yanma oluyorsa cildiniz hassas olduğu için olabilir.

      Sil
  3. Maskeyi sürdüğüm gibi yüzüm sizlamaya başladı sizce yan etki mi

    YanıtlaSil