Flormar CC Krem Yeşil (02)

Selamlar, Bugün Flormar CC kremi yorumlayacağım.Öncelikle ürünü flormar.com'dan 25tlye almıştım. İndirim vardı sanırım. İlk çıktığı dönem ve o hızla 2 tüp bitirdim. Ürünü yazın her gün kullandım, cildim o zamanlar hafif bronz ve lekesizdi. T bölgem yağlı ve açık buğday tenliyim ama önce Bakalım sitede ürün için ne vaat ediyorlar:


 
Mikrokapsül teknoloji yöntemiyle çalışan CC krem cilt tonunun eşitsizliğinin dengelenmesine yardımcı olur. Cilt kusurlarının görünümünü azaltarak, cilde pürüzsüz bir görünüm, canlılık ve aydınlık kazandırır. cildi zararlı dış etkenlere ve güneş ışınlarına karşı korur. CC Cream’in çeşitli cilt kusurlarına çözüm sunar: - CC01 – Lila: cansız, solgun, sarımtırak cilt tonunu düzenler. - CC02 – Yeşil: sivilce, kızarıklık gibi kusurları örterek, cilt rengini dengeler. - CC03 – Pembe: mor, yeşilimsi renkte olan cilt kusurlarını örterek, cildi canlandırır ve doğal bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. - CC04 – Bej: yüksek örtücülük gerektiren cilt kusurlarını kapatarak, pürüzsüz bir görünüm kazandırır.





Yeşil olanını aldım çünkü minik sivilcelerim vardı en mantıklısı o geldi. 'Rengi yeşil nasıl yaaaa' demeyin :)) cilde sürdüğünde alakası kalmıyor. gel gelelim yorumlamaya...




  • Ürün gerçekten de cilt tonunu güzel eşitliyor. özellikle yazın alnım daha esmer ve hafif lekelerin bıraktığı esmerlik olmasına karşın yanaklarım açıktı ama gayet eşit bir cilt sunuyor...
  • Yeşilin kapatıcılığı orta. Nasıl diyeyim kızarıklıklar tamamen gidiyor. ama koyu lekeleri örtmesini beklemeyiniz.
  • İçinde 15 spf yani 15 faktör güneşten koruma faktörü bulunuyor işe de yarıyor bana yetiyordu.
  • Yapış yapış bir his bırakmıyor
  • Yağlanmayı etkilemiyor
  • 2 kat hatta 3 kat uygulanabiliyor bu da kapatıcılığını arttırıyor.
  • günlük kullanıma uygun
  • elimle uyguluyodum ama sonraları fondöten süngeri ile uygulayınca daha homojen oldu ama kapatıcılığı düştü
  • rengi nasıl oluyor diye merak ediyorsunuzdur eminim uyguladıktan sonra cildinizle rengi uyusuyor hafif aydınlık bir görüntü  veriyor iyi yani 
  • Ama ne zaman kullansam 1 2 tane sivilce çıkarttı ben de.
  • Kremin kötü bir kokusu var be!!! hafif ayak kokusu gibi :)) dedim acaba bozulmuş mu diğer kutuyu da aldığımda da aynı koku vardı ürünün orijinal kokusunun bu olduğunu anladım ama çok çok ağır kullanımı engelleyecek bir koku değil sürdüğünüzde de uçuyor zaten
  •  Sivilceleri örtmüyor kırmızılıkları gidiyor.
  • Şişesini sevmedim ben nedense ısınamadım.
  • Hani ben beklemiyordum ama bekleyenler için açıklayayım ürünün 2 tüpünü bitirdim ama ciltteki lekeleri, sivilceleri tedavi edici bir özelliğini görmedim
  • kalıcılığı pudrasız 3-4 saatken pudralı aksamı çıkarıyor.
Özetle: cildi sorunlu olmayanlar, kızarıklıktan başka sorunu olmayanlara öneririm. cilt tonumu eşitlesin, aydınlatsın, hafifte beyazlatsın beni diyorsanız öneririm. Baz olarakta kullanabilirsiniz ama ben öyle ağır olacağını duşünüyorum. yağlı ve karma ciltlere sanki daha bi uygun gibi. 
Şirin günler şekerlerim.

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

2 yorum:

  1. ben bu yeşili olanını flormar standında denedim cildim beyaz açık tenliyim ciddi koyu durdu hatta görevliyede kızarıklık sorunu olan ciltler genellikle beyazdır neden bu kadar koyu duruyor dediğimde renk olarak çoğu kişiye koyu geldiğini söyledi bu yüzdende almamıştım
    ama sizde görüyorumki ciddi açık oalrak gözüküyor acaba içeriğinde değişikliğemi gidildi merak ettim gittiğimde gene bi şans vericem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aşırı beyaz tenli değilsen uyacaktir. Denedigin yerin ışıgindan dolayı da köyü görünmüş olabilir. Ama bence bir daha denersen yüzünden en azından 5 dakika bekle öyle kontrol et çünkü yüze oturması ve renginin esitlenmesi gerekiyor.

      Sil