Wet'n Wild Megalast Rujlarım

Bugün blogumun konuğu Wetn Wild rujları. Çoğumuzun bildiği uzere Gratislerde satılan fiyatı oldukça uygun olan bu rujum seveni de çok sevmeyeni de. Ben sevenlerdenim. Ben de ki renkleri Rose Bud, Bare It All ve Cherry bomb.

Favorim olan Cherry Bomb resimde durduğundan bir tık daha koyu ama o kadar vamp görünümü sevmediğimden peçeteyle azaltıp bu hale getiyorum. Bordo siyah bir renk ve kışın oldukça kullanışlı oluyor.
İkinci rengimiz Rose Bud.Şeker kız pembesi denilebilir.Soft, dudakta oldukça hoş duran bir renk .Yazın özellikle kullanımı çok güzel.

Son olarakta popülerliliğine aldanıp hata yaptığım Bare it all! Nefret ediyorum bendeki duruşundan. Oldukça soluk ve itici duruyor ben de.  Dudak ve ten rengi uyumundan dolayı sanırım. Ama sunu da diyemeden edemeyeceğim nude tonlarda ruj kullananlar bilir ki nude rujlar dudak kusurlarını ortaya çıkartır. Ama bu rujun en açık renklerinde bile pigmentasyonu yüksek olduğu için kusurlarda o kadar belli olmadı. Ama bana yakışmıyor olduğunu değiştirmiyor tabi ki...


 

Megalast Ruj Yorumlarım;

                       
  •  yapısı oldukça sert olan bu rujun pigmentasyonu yani renk vermesini oldukça yoğun. 
  •  dudakta mat bir bitişi var
  • oldukça doğal görünüme sahip olan bu rujun kalıcılığı orta seviye de.
  • ne tam mat ne de ıslak nemli bi bitişi var ama kullandığım süre boyunca dudak cizgilerime hiç dolmadı ve dudaklarımı kurutmadi.
  • bu rujun ambalajı inanılmaz kalitesiz ve kötü kapağına bulaşıp insanı çileden çıkarabiliyor.  Benim için çok sinir edici bir özellik. Çünkü ben ruj kutusunda pis görünüme dayanamıyorum.
  • sert yapısı azıcık tebeşir hissi bırakıyor. 
  • Şimdi sizden bir şey isteyeceğim varsa yakınınızda bu rujdan kapağını açın ve koklayın. 'IY' dediğinizi duyar gibiyim. Bozulmakla alakası olduğunu sanmıyorum. Çünkü Gratiste de kokladıklarımda aynı bu şekilde ekşi kokuyordu. İşin ilginç yanı sürerken buruna bu koku gelmiyor baya bir kullandıktan sonra farkettim tesadüfen. O yüzden bir zararı da yok ama böyle kokması hiç ama hiç hoş değil. Wet'n Wildin bu koku ve kapak olayını çözmesi gerekiyor. 
  • Bu rujların fiyarları ise 9.75 idi sanırım. Vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek üzere. 




Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

2 yorum:

  1. Bare ıt all olana bayıldımmm :) instagram dan geldim artık takibindeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil