Farmasi Beyazlatıcı Sabun

Yaz gelmeden önce bolca kullanıp 3-4 paket bitirdiğim sabun Farmasinin skin whitening sabunu. Yazın gelmesi ile dekolte bölgesi, kollar, boyun ve yüz arasındaki renk farki cok bariz bir hale geliyor. E az da olsa renkleri esitlemek gerekiyor. Hah işte bu sabun benim bu işime yarıyor. Sabun kullanmayı pek sevmesem de duşta cildim için bu sabunu kullanıyorum. Böyle pudralı güzel bir kokusu var. 
Cildi aydınlatıp, cilt tonunu esitlemeyi vaat ediyor. Cildi kurutmadan renk dengesizliklerini gideriyor. Normalde yüz sabunu ama ben vücuduma kullanıyorum yüzümde pek sabun kullanmayı sevmiyorum. 
Sabuna gelecek olursak kullanır kullanmaz etkisini görüyorsunuz. Böyle pudra sürmüş gibi aydınlık bir görüntü veriyor. Ve bunu yaparken cildi kurutmuyor. Yapısı ve işlevi itibari ile güzel bir sabun. 
Yüzünüzde renk tonu eşitsizlikleri varsa da çok güzel geleceğine inanıyorum çünkü benim boyun bölgemdeki rengi cok güzel eşitledi. Indirimde iken#farmasi'den 5.50 TL ye aldım.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder