FLORMAR SMOOTH'N BLUSH YORUMLARIM


Flormarın krem allıkları belki de flormarın en başarılı bulduğum ürünlerinden diyebilirim. Flormarın sitesinde indirim varken denemek amaçlı edinip sonrasında indirimi bekleyip tüm renklerini edindim. Ürünün özelliklerine gelecek olursam, slikonsu yapıda bir krem allık. Dağılmasını özellikle çok beğeniyorum. Krem allık kullanması aslında çok zordur çünkü ürün miktarı ve dağıtması sıkıntı olur hep. Ürünün birden sabitlenmesi, fazla ürün derdi bitmez. Bu minnoş allıklarda o sorun yok çünkü renk olayı çok güzel, ürünü elime sıktığımda aman allahım nasıl bir renk palyaçoya dönerim dedim ama öyle olmadı, ürün rengi o kadar yoğun değil ve hemen sabitlenmiyor o yüzden çok kolay uygulanabilir buldum. Ellerimle uygulamayı daha çok seviyorum. Allıklar mat yapıda gözükse de o kadar mat değil ama simli de değil. Tam kararında gayet ideal allıklarım oluyorlar kendileri. Ayrıca kokusuda çiçeksi, hafif.

Şimdi geçelim renklerine;
    İlk aldığım renk; Rose Bouquet 02, Gül kurusu oldukça doğal bir pembe ama bunda bir sıkma pek yetmiyor renk oldukça açık olduğu için ikinci katta ancak istediğim sonucu elde edebiliyorum. Soluk pembe gibi dursa da yanaklarda oldukça tatlı ve canlı duruyor.
   İkinci renk ise, Peach Satin, şeftali tonunda oldukça sıcak ve güzel bir renk. Tek katta iyi sonuç alabiliyorum bu renkten. Yanaklarıma hafif şeftali tonunda bir renk veriyor.
   Üçüncü renk ise Light Coral, adında anlaşılacağı üzere açık bir mercan rengi. turuncuya yakın ama değil böyle tam arasında olmuş. Bu renk aralarında en az sevdiğim oldu çünkü yanaklarımda kendini belli edemedi. Buğday tenli olduğum için olabilir. Açık tenlilerde oldukça güzel duracak bir renk.
  Son rengimizde Cherry Pie, vişne kırmızısı bir renk. İlk elime aldığımda dedim bunu ancak olsa olsa "gelinin kız kardeşi" olacağım günlerde kullanabilirim o derece abartı geldi. Ama denediğimde oldukça soft durdu. Böyle kırmızılaşmış bir yanak. Oldukça beğendim.
  Dediğim gibi renklerin yoğun duruşu sizi korkutmasın çünkü renk kontrolü oldukça basit. Renkler de yanakta oldukça doğal duruyor. Ben hep indirimleri bekledim bu ürünü almak için çünkü normal fiyatı 30 lira. İndirimde 10 liraya bile indiği oluyor. Zaten flormarın sitesinde oldukça indirim ve kampanya oluyor. Buraya tıklayarak ürünü inceleyebilirsiniz. Flormarın online sitesindeki indirimler içinse buraya tıklayabilirsiniz.
Yazımı vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Hepinize pudra kokulu öpücüklerimi gönderiyorum.

Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum:

  1. Merak ettim şu şeftali tonundan deneyeyim bakalım. Oriflame'in krem allıklarımı kullanmıştım ve çok beğenmemiştim. Bunlar başarılı diyorsan denemeye değer :)

    YanıtlaSil