FARMASİ SOYULABİLEN MASKE

Selamlar, bugün bu maskeyi uygulamışken hemen yorumlayayım dedim. Farmasinin kullandığım hiç bir ürünü beni mutsuz etmedi. Rimelleri dışında çoğu ürününden memnunum. Bu maskeyi de ikinci alışım. İlk alığım şeftaliliydi bu ise misket limonlu.
Bu maskeyi ben çok severek kullanıyorum.  Bu ürünü kuzenim alıyordu 1 alana diğeri bedava vardı beraber alalım mı dedi ortak olarak aldık. 5Lira gibi komik bir fiyata gelmişti normal fiyatı 12tl sanırım.
Farmasi Soyulabilen Cilt Maskesi, derinlemesine temizlik sağlama ve siyah noktaların oluşumunu önlemeyi vaat ediyor. Cildi canlandırır ve nemlendirir diyor ürünün açıklamasında. Kullanımı ise şu şekilde tarif ediliyor: temizlenmiş cilde sürülüp 20 dakika beklettikten sonra yukarıdan aşağıya doğru soyulur. Ardından sıkılaştırıcı tonik uygulanıp cilt tipine göre nemlendirici sürülür. Yorumlamaya geçeyim;


  • Siyah noktalarımı tertemiz ediyor... Özellikle burnumun üstündeki tüm siyah noktaları anında temizledi.
  • Soyduktan sonra cilde aydınlık veriyor.
  • Cildimden soyduktan sonra cildimin hava aldığını hissediyorum resmen. 
  • Limon kokuyor mis gibi rahatsız edici değil.
  • Cildim de tahrişe kızarıklığa sebep olmadı.
  • Sivilcelere bir etkisini görmedim öyle bir iddiası da yok
  • Çok fazla sürersen kurumuyor, çok ince sürersen de yapışıyor yüze kalkmıyor. Tüm soyulabilen maskelerde olduğu gibi bu maskede de soyulma sorunu var.
  • Yüzdeki küçük tüyleri çekiyor az da olsa can yakabiliyor.
  • Ürün cildi kurutup germiyor. uygulanıp temizlendikten sonra ardında güzel nemli bir cilt bırakıyor.
Özetle, ürün daha çok cildi aydınlatmak ve temizlemek üzerine yapılmış. Parasına göre gayet güzel bir ürün.  Ama ürünü sadece burun kısmına uygulayarak siyah noktalarınızı temizleyebilirsiniz. Yapış yapış hissiyatı sevmeyenler sadece burunlarına uygulasınlar ben de genellikle öyle yapıyorum. burun bantları yerine soyulabilen maske tercih ediyorum burnumun üstünde. Vaatlerinin hepsini ama hepsini yerine getirdiğini gördüm. Bu sebeple Öneririm. Ama şeftalili olanını daha çok sevmiştim bu yüzden onu öneriyorum hem koku hem etki olarak sanki bana daha güzel ve canlandırıcı geldi. 
Beni özleyin anacım bay.

Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder