Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi ve Saç Bakım Maskesi

Selamlar,
Saç bakım ürünlerini bloğumdan anlaşıldığı üzere almayı denemeyi çok seviyorum.Glissin bu saç kremini instagram hesabımda kısaca tanıtmıştım, bir de detaylı ele alayım dedim.
Sıvı saç kremine bakalım.Ürün çok yıpranmış ve kuru saçlar için hmmm bana uygun tamam :)) bakalım vaat ettiklerine Anında etki ile kolay tarama ve extra hasar onarımı... Biliyosunuz sıvı saç kremi durulanmıyor duştan sonra nemli saç uçlarıma sıkıyorum. gelelim yorumlarıma sıvı saç kremi için :
Saçın etrafında bi tabaka oluşturuyor sanki düzleştirirken de düzleştiricinin tabakasına birikiyor bu da saçın ağırlaşmasına neden oluyor.
Saça bir gram mı nem vermez bir saç kremi, bu krem vermiyor tam tersine sıkıyorsun güzelce taranıyor sonra uçları kupkuru bir hale geliyor.
Saça parlaklık değil matlık veriyor.
Tek iyi yanı taranma da kolaylık sağlaması. Artı bir özelliği  yok.
Kokusunu da hiç sevmiyorum.
Tekrar alacağım bir ürün değil. Bu ürünü saçları işlem görmemiş, çok yıpranmamış saçlar sevecektir.

Gelelim saç bakım maskesine.
Seveni çok ama ne zaman kullansam saçlarım deli gibi ağırlaştı, ve saçım çok çabuk yaglandirdi. Ama yılmadım bitene kadar kullandım. Saçıma da bir etkisini göremedim açıkçası. Donuk bir görüntü dışında bir etkisi yok. Kıvamı da oldukca yoğun zaten. Az kullandığım zamanlarda da yağlanma bariz olmasa da hiç bir etkisi olmadı. Ürün çok yoğun kıvamlı banyoda saçımı yıkadıktan sonra elimle sıkıp fazla suyunu aldıktan sonra uçlarına sürdüğümde hemen yumuşatıyor. Fakat o yumuşaklık banyoda kalıyor.
Benim gibi yıpranmış, kuru ve kırık uçlu saçlarınız varsa sevmeyeceğinizi düşünüyorum. Ama işlem görmemiş saçlar için kullanılabilitesi yüksek bir saç bakım maskesi.


Unknown

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun. Sizi takibe aldım bloguma da beklerim. http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil