Sudocrem Yorumlarım



Sudocremi duymayan kalmamıştır, bir de ben yorumlayayım geri kalmayayım dedim.
Sudocrem bebek bakım kremi diye geçiyor ve pişik için üretilmiş bir krem ama onun dışında bir çok derdin dermanı diyebilirim. Yapısı pudralı, bembeyaz bir yapıda  cilde uygulandığında caspera dönüştürüyor. Önce nasıl kullandığımı  açıklayayım; her gece yatmadan önce yıkayıp temizlediğim cildime ince bir tabaka halinde sürüp yediriyorum, onun dışında belirgin aknelerim varsa onların üzerine de elimle minik bir parça koyuyorum... Fakat her gece surmedigim sadece sivilce sorunum olduğunda da sürüyorum. Bu şekilde bile anında etki eden bir krem diyebilirim. 4 aydır kullanıyorum cilt tipim kuruya dönük karma... Gelelim neye iyi geliyormuş ;
⚀ deri altında oluşmaya başlayan sivilcelere gün yüzü göstermiyor,
⚀ çıkmış olan ağrılı ve irinli sivilceleri geçiriyor
⚀ ve bunları yaparken cildi kurutup germiyor bu sebeple de sivilcelerden arda bir leke kalmıyor
⚀ ciltteki kizariklari anında dindiriyor
⚀ burnun üzerindeki siyah noktaları 1 gün süre ile temizliyor
⚀ cildi yumusacik yapıyor
⚀ güneşten yanmış, sızlayan cildi çok güzel sakinleştiriyor
⚀ ve en önemlisi uzun kullanımdan sonra lekelerin rengini açıyor ciddi anlamda değişiklik kat etti benim cildim bu krem sayesinde.
⚀ tırnak kenarlarındaki yumuşamayi önlüyor ⚀ diz kapağı ve dirsekteki kurumalari ve kararmalari geçiriyor.
Bazen mucizevi kremler falan çıkıyor ya bu krem onları ikiye üçe katlar. Ama dikkat edilmesi gereken bir özellik göz altlarına sürmemek.  O bölge daha ince ve hassas yapıda olduğu için benim göz altlarımda fazla kuruluk yaptı.
Ergen sivilceleri ile bela da olan kardeşimde kullandı ve şu an yüzü temizlendi.
Benim yorumlarım böyle; herkesin cildi farklı tepke gösterebilir ama herkese önerdiğim ve çok olumlu dönüşler aldığım bir krem oldu bu. Tereddütleriniz varsa çenenizde deneyip etkisini görebilirsiniz.
Bu kremi eczanelerde bulabilirsiniz. İki boyutu var küçük olanı 15 büyük olanı 24 lira.


Pudra Kokusu

Güzellik,bakım,moda,kozmetik hakkında kişisel önerilerimi ve bulduğum, bildiğim bilgileri paylaştığım pudra kokulu yaşam alanı...

1 yorum:

  1. Bu tarz kremler çok ilgimi çekiyor, bunu da hemen alıp kullanacağım :)
    instagramdan sonra buradan da takipteyim
    bana da buyur canım :)
    http://dafinyapragi.blogspot.com/

    YanıtlaSil